سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله چیزهایی که پستی دنیا را به تو نشان می دهد، آن است که خداوند ـ جلّ ثناؤه ـ بساط آن را از رویت وجّه و اختیار، از سرِ اولیا و دوستانش برکشیده و از روی آزمون و فتنه، آن را برای دشمنانش گسترده است. [امام علی علیه السلام]

اخبار با شگاه پرسپلیس

 
 

افشین قطبی
دیروز خبر زدیم که قطبی سرمربی تیم ملی شد .
دیروز واقعا قطبی سرمربی شد . او را به فدراسیون بردند و سرمربی تیم ملی کردند و دوباره به تربیت بدنی رفت و دیگر سرمربی نبود به همین سادگی .
اینجا به هر حال ایران است

حتی اگر فیفا هم بگوید دولت و حاکمیت حق دخالت در فوتبال را ندارد و حتی اگر رئیس فدراسیون هم بداند که قانونا دولت نه باید حق دخالت در فوتبال را داشته باشد و اگر خبر کوچک ترین دخالتی به گوش فیفا برسد شدید ترین برخورد را با فوتبال ایران می کند و این برخورد از همه گران تر برای دولت تمام می شود اما باز باید توجه داشته باشید که دولت ، صد در صد فوتبال این مملکت را مال خود میداند و مدیرهای این فوتبال هم در ایران زندگی می کنند و میخواهند حالا حالا ها مدیریت کنند پس نمی شود در این فوتبال دولتی در کشوری که همه چیزش دولتیست و حتی یک تلویزیون خصوصی وجود ندارد ، دولت به خود اجازه دهد که دخالت نکند …
مگر می شود که روزنامه کیهان از نسبت فامیلی داشتن افشین قطبی با وابستگان رژیم قبل بنویسد و بعد دولت ساکت بنشیند تا در زمانی که این همه نیروی ارزشی ومورد تایید مثل قلعه نویی و مایلی کهن وجود دارند افشین قطبی سرمربی تیم ملی شود ؟
به هر حال این همه آدم می توانند به نماز خوان بودن مایلی کهن و قلعه نویی شهادت دهند اما آیا تا به حال کسی دیده قطبی نماز بخواند ؟
مگر رئیس فدراسیون فوتبال جرات دارد حرف صبح خود را ظهر تکذیب نکند ؟
بخاطر آنکه از سوی فیفا دولت متهم به دخالت در فوتبال نشود کفاشیان از دیروز تا حالا سه بار تکرار کرده است که هنوز سرمربی تیم ملی را انتخاب نکردیم .
دیروز استیلی بازیکنان پرسپولیس را تمرین داد و احتمال دارد امروز قطبی را روی نیمکت پرسپولیس نبینید . فدراسیون همچنان روی قطبی تاکید دارد و زیر بار حرف زور هم نمی رود … مگر اینکه زورش خیلی زیاد باشد .
علی آبادی

تکمیلی : روزنامه اعتماد نوشت . قرار بود دیشب با قطبی تماس بگیرند تا ساعت ? عصر تماس نگرفتند و قطبی گفت چون تا الان با من تماس نگفتند من برای هدایت پرسپولیس به شیراز می روم .پس امروز قطبی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 10  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 21695  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «